sábado, 14 de junio de 2008

Segon dia de Mª Ferrer


Dimarts 3 de Juny del 2008


El Dimarts dia 3 de juny ens varem aixecar a les 7.30 del matí. Quan ens varem aixecar varem ordenar la tenda de campanya i ens varem vestir. A continuació varem anar a berenar de mermelada, zumo , i llet amb cola cao. A les 9 em anat a fer una visita a l’albufera des grau allà em vist espècies d’animals i de plantes etc... Seguidament em anat al poble de Sant Lluis allà ens han deixat temps lliure per anar a comprar regals. Després em anat al campament a dinar de Macarrons, ami m’an agradat molt.
A continuació em anat amb le Safari a veure coses històtiques de Menorca.
Després em agafat el autocar em anat a la cova den Xoroi i allà en comprat Coca Cola, Fanta, Taronjada, etc... Seguidament de tot aixó em anat al campament a nedar i a dutxar, després de nedar i dutxerme e anat a xerrar amb la meva mare a la tenda de campanya.
A continuació tos em anat a sopar de costelles de porc amb patates, ami m’han agradat les costelles.Després em anat a fer una festa a la meva tenda.

No hay comentarios: