sábado, 14 de junio de 2008

Primer dia de na Magdalena ( 2 de Juny de 2008)


2 / 6 / ‘08

El dia dos de juny vàrem anar a Menorca, al campament de Biniparatx.

Ens vàrem tenir que aixecar molt prest, i jo tenia molta de son .

Ens vàrem anar amb el vaixell de ISCOMAR. En el vaixell ens o passàrem molt bé, podíem fer moltes de coses com per exemple: jugar, menjar gelat , sortir a coberta , fer-nos fotos, etc...................

Jo el primer que vaig fer va ser prendre una biodramina per no marejar-me.

Després vaig jugar a “l’un” (un joc que consisteix en que només et quedis amb una carta), i quant ens vàrem cansar de jugar a “l’un”, ens vàrem fer fotos amb les meves amigues.

Quant vàrem arribar al Port de Ciutadella (Menorca) , collirem un bus i ens va dur a un parell de municipis de Menorca, com per exemple Ferreries, Es Mercadal, etc...
Jo al Mercadal vaig comprar unes sabates que es diuen “aubarques” o també “menorquines”, a la meva cosina Margalida.
Altres coses que vàrem anar a visitar varen ser els monuments prehistòrics que hi ha a l’illa de Menorca, com per exemple la Naveta dels Tudons, que me va agradar molt i que per cert li faltava una pedra a dalt de tot. També vàrem pujar a la montanya més alta de Menorca que es diu El Toro. Vàrem dinar a un poble típic pescador que es diu Fornells.

Al cap d’ una estona, sobre les sis o un poc més tard anàrem al campament de Biniparatx. Allà, el primer que vaig fer va ser tirar-me a la piscina a nedar. Després em vaig dutxar i vàrem anar a sopa. Durant el sopar cridarem als familiars.
Desprès ens anàrem a dormir.
Conca no estic acostumada a dormir en tenda de campanya, hem vaig despertar damunt les sis del matí per culpa d’un mussol i jo a la vegada vaig despertar a na Xisca per dir-li, però ella va passar de jo.

No hay comentarios: